پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان
سرخط خبرها

حمله تروریستی به وین اتریش +فیلم

  • کد خبر: ۴۸۶۹۲
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
حمله تروریستی به وین اتریش +فیلم
منابع خبری از وقوع حادثه تیراندازی در وین در نزدیکی یک کنیسه یهودیان خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع خبری از وقوع حادثه تیراندازی در وین در نزدیکی یک کنیسه یهودیان خبر دادند.

 

 

به گزارش اکسپرس، محل تیراندازی در نزدیکی یک کنیسه یهودیان در وین بوده است. محل دقیق این حادثه میدان «شوئدنزپلاتز» وین اعلام شده و برخی منابع از مجروح شدن یک پلیس در این حادثه خبر دادند.

بنابر اعلام رسانه‌های مختلف میان پلیس و فرد مظنون در این حادثه درگیری گزارش شده و اکنون نیز تجمعات گسترده‌ای در حومه این میدان دیده می‌شود.

روزنامه اتریشی کرونن سایتونگ نیز گزارش داد که یک تروریست با کمربند انفجاری خودش را منفجر کرده است. گفته می‌شود که در این عملیات چند تروریست دیگر هم شرکت داشته اند و اکنون متواری هستند.

 

 

شبکه تلویزیونی العربیه نیز گزارش داد: در حمله به یک کنیسه یهودیان در وین، پایتخت اتریش یک نفر کشته و چند نفر زخمی شدند.

العربیه افزود: در این حمله، یک نیروی پلیس محافظ این کنیسه به شدت زخمی شده است.

همچنین خبرگزاری رویترز گزارش داد: چند مورد تبادل آتش در مرکز وین رخ داده است. پلیس اتریش از مردم خواست از مرکز شهر دور بمانند.

رویترز پیش از این، به نقل از یک روزنامه اتریشی اعلام کرد: به یک کنیسه یهودیان در مرکز وین پایتخت این کشور حمله و گلوله‌هایی شلیک شده است. پلیس در منطقه مستقر شده است.

به گزارش توئیتر شبکه اس وی نیوز، گفته شده است افراد مسلح به چهار محل در وین حمله کردند؛ دو رستوران، یک کنیسه و مرکز اصلی جامعه یهودیان.

سفارت آمریکا در وین هم در پی وقوع چند تیراندازی در نزدیکی یک کنیسه در مرکز وین در توئیتی اعلام کرد: از این منطقه دوری کنید، اخبار را دنبال کنید و به توصیه‌های پلیس گوش دهید.

رویترز اعلام کرد پلیس اتریش یکی از متهمان تیراندازی در مرکز وین را بازداشت کرده است.

الجزیره به نقل از رسانه‌های اتریش اعلام کرد در حمله به کنیسه یهودیان در مرکز وین، پایتخت اتریش ۷ نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->